Garantie

Torresol produceert het merendeel van haar producten in eigen beheer, waardoor wij streven naar topkwaliteit.
Mocht u onverhoopt toch tegen problemen aanlopen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice:

 
E-MAIL info@torresol.nl              
Wij streven naar een antwoord binnen 24 uur.
  
TELEFOON 0492  55 47 49

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 - 17:00 uur

en op zaterdag van 9:00 - 16:30 uur




 

 

 

 




GARANTIE 

Torresol verzekert de klant van hoge kwaliteit producten. Hierdoor worden vrijwel al onze vliegengordijnen standaard
geleverd inclusief
3 jaar fabrieksgarantie op fabricagefouten, voortijdige slijtage of verkleuring.

In het geval van een klacht, kunt u met behulp van de kassabon, pakbon of factuur langsgaan bij uw Torresol dealer
of contact opnemen met onze klantenservice. (Let op, een geldig aankoopbewijs, opdracht- of factuurnummer dient in
ons systeem aanwezig te zijn onder uw naam om aanspraak te kunnen maken op de fabrieksgarantie.)

Uitzonderingen op de standaard fabrieksgarantie zijn:
   -   Producten uit de Torresol Budgetlijn (Magneetgordijnen, Lamelgordijn Cinta, Draadgordijn Caracol);
   -   Standaard hulzen in de kleuren rood (nr. 7) en geel (nr. 5) i.v.m. kans op sneller verkleuren door UV-straling;
   -   Torresol raam- en deurhorren;
   -   Torresol oprolbare douche- en badschermen.

Voor producten in bovenstaande uitzonderingen geldt een standaard fabrieksgarantie van 1 jaar na aankoopdatum (datum pakbon). 

Cookies zorgen er voor dat u prettig en makkelijk op onze website kunt navigeren. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent. Bekijk ons Cookiebeleid
x